Wiele osób boryka się z kłopotem nadmiernej chudości, czują się z tym nieatrakcyjnie, a osoby z nadwagą często zazdroszczą im tego, czego same w sobie nie cierpią. Swoją przygodę z dietą na tycie nawiązać należy od zmierzenia swojej wagi i wzrostu, a w następnej kolejności zmierzenia swojego wskaźnika BMI. Należy także sprawić jakie BMI musimy posiadać (jakie nam odpowiada)i ile kilogramów nam brakuje. Jeden kilogram to ok. 7-9 tys. Kcal. Taka dieta Lublin nieraz jest dużo trudniejsza od diety na odchudzanie bowiem trzeba w siebie wmuszać jedzenie, naturalnie z umiarem. Żeby nie była dla nas zanadto ogromnym utrapieniem a przyjemnością z jedzenia powinniśmy dobierać jak najbardziej kaloryczne towary. Nie możemy zapominać że dieta nie powinna składać się z fast-food’ów i słodyczy ponieważ to są puste kalorie, które na dodatek prowadzą do chorób z sercem, nadwyżką cholesterolu. Wypada skoncentrować się na prawdziwym zdrowym pożywieniu w większych ilościach, warto zamiast przeciętnego oleju dodawać oliwę z oliwek która jest zdrowsza i jesteśmy w stanie dodawać ją w pokaźniejszych ilościach albowiem jest smaczniejsza. Do dziennej normalnej wskazanej ilości kalorii do spożycia można doliczyć 500 kcal oraz spróbować je dojadać. Należałoby jeść takie kaloryczne oraz zdrowe przekąski jak orzechy, suszone bakalie, słonecznik czy pestki dyni.
źródło: www.studentadvantage.pl, http://agencja-headhunters.pl, http://beyondwedding.pl, www.blipface.pl

Polecamy także inne wpisy:

Comments are closed.